top of page

מתנת יום הולדת

זה הוא זה!!!

זה הזמן לחגיגה קטנה.

בשנה האחרונה השקעתי את עיקר מאמצי בתרגום הספר 'עת התבונה' לאנגלית, עריכתו מחדש והוצאתו בהוצאת ספרים בינלאומית.

כתיבת ספר או תרגומו לראשונה לשפה זרה זו הרפתקה כמו במטריקס. אתה נשאב לתוכה ורק כשאתה נמצא כבר בעיצומה אתה מתחיל להבין את רמת הטוטליות שהיא דורשת ממך.

מבחינה כלכלית, זו היא ההשקעה הכי פחות משתלמת שאדם יכול לסבך את עצמו בה. אך ספר הוא התשתית לכל מסר חברתי חדש שיש בו קריאה למהפכה תפיסתית וחברתית וכזה הוא המסר של 'עת התבונה'.

כזה היה גם הספר בעברית. מה שהצית את התהליך שמוליך ליצירתה של קהילת עת התבונה בארצנו הקטנה הוא הופעת הספר. כל זה לא היה קורה אם לא היה הספר תחילה.

עתה נוצרה גם האפשרות להוליך את בשורת 'עת התבונה' גם לארצות אחרות. וכשיתחילו לכתוב על כך באמריקה ובאנגליה זה גם ימנף את הנושא גם כאן בארצנו.

בימים אלה הספר באנגלית עלה לאמזון ומצוי שם כבר למכירה ב- pre-sale.

זו סיבה טובה המצדיקה הרמת כוסית. אך רק כאתנחתא קצרה של סיפוק. שכן, ה- pre-sale הוא זירת קרב - קרב הפתיחה שיקבע במידה רבה את גורלו של הספר.

לאמזון יש אלגוריתם שקובע מה יהיה גורל ההפצה של כל ספר על פי מספר הרכישות שלו ב- pre-sale ועל פי הביקורות החיוביות של הקוראים שרכשו וקראו אותו עוד ב- pre-sale.

גם סוכני ההפצה של הספרים המודפסים לחנויות הספרים קובעים את הזמנת הספרים מההוצאה לאור על פי האלגוריתם של אמזון. (באנגליה הספר המודפס יהיה זמין להפצה בנובמבר ובארה"ב, בפברואר).

שלב ה- pre-sale הוא קרב שההצלחה בו תלויה במידה רבה בכל אחד מכם.

איך?

אני מבקש מכל אחד מכם להקליד ללחוץ על הקישור הזה. ולרכוש את הספר ב pre-sale במהדורה האלקטרונית שלו במחיר של קפה ועוגה (9.99 דולר). את הספר תקבלו אותו מיד ב- kindle על גבי המחשב שלכם.

דחילק, אל תתעצלו ואל תתקמצנו...

תחשבו על הוצאה זו כאילו הזמנתם אותי לקפה ועוגה...ואם אתם מחפשים סיבה נוספת המצדיקה זאת....היום אני חוגג את יום ההולדת ה- 83 שלי...

הקרב הבא במערכה על ההפצה הוא איסוף ביקורות חיוביות של מי שקרא כבר את הספר. וגם בכך אני זקוק לשיתוף הפעולה שלכם . אך על כך תקבלו מייל נפרד בימים הקרובים.

אז שוב תודה ונפגש עוד בהמשך הדרך...

bottom of page