top of page

?איך יוצאים מהקורונה לאופקים חדשים

סגר הקורונה שנכפה עלינו, היווה עבור רבים מאיתנו פסק זמן מבורך להכרות חדשה עם עצמנו, במה שחשוב לנו ועל מה אנחנו יכולים לוותר מבלי שזה יפגע באיכות חיינו ובאושרנו.

הבטחנו לעצמנו כי לאחר שנצא מהקורונה, נשקיע בעצמנו את ההשקעה החשובה באמת – ההשקעה בחיים עצמם, שתהפוך את השנים שעוד נותרו לנו לחיות, לתקופת פריחה והגשמה אישית חדשה.

ואולם, כפי שכבר הסברתי בפוסט "האם הכנתם את תכנית היציאה האישית שלכם?", עתה כשאנחנו מתחילים לצאת ממשבר הקורונה, יש סיכוי רב שכל מה שהבטחנו לעצמנו, למען עצמנו ידעך וישכח בלחצי הבעיות הבריאותיות, המשפחתיות והכלכליות שיחייבו אותנו לתת להם מענים עכשיו.

זה כלל וכלל לא פשוט.

הנטייה הטבעית לאחר משבר היא לחזור למה שהיינו לפניו – לתפיסות ולהרגלים הישנים שלנו. לאלה יש כוח משיכה עצום וצריך ידע, התנסות, אומץ ונחישות רבים על מנת לצאת מהם למרחבים חדשים.

המכשול העיקרי שעומד בפני כל מי שרוצה לעשות שינוי בחייו, הוא ההרגל. אלה הם הרגלי העבר המעוגנים בנו, שלחלקם אנחנו מודעים ולחלקם לא. ובשני המצבים אנחנו לא יודעים מה הם הנתיבים שיאפשרו לנו לשנות אותם ואיזה הרגלים חדשים אנחנו צריכים להקנות לעצמנו במקומם, על מנת להפיק את המיטב ממה שתבונת 'עת התבונה' יכולה להעניק לנו.

וזה הוא המוקד של סדנת ההגשמה של עת התבונה במתכונת החדשה שתפתח ב 2 ביולי.

בסדנה תקבלו את הכלים ואת ההדרכה שלא יאפשרו לזרם הרגלי החיים ודאגות היומיומיות לשטוף אתכם שוב לשגרה ויאפשרו לכם לחוות את החיים מעתה כתקופת תבונה וצמיחה חדשה הדוחקת את הזקנה עד לסוף החיים.

על מנת לוודא שהמטרה הזו תושג, הסדנה עוצבה כך שאוכל להשקיע בהכרה אישית של נקודות העוצמה והחולשה האישיים והמאווים של כל משתתף ולהנחות אותו אישית במסע שלו מתוך היכרות מעמיקה כזו.

אחת ההשלכות של גישה זו, היא שהסדנה חייבת להיערך באווירה אינטימית. על כן מספר המשתתפים בסדנה זו לא יעלה על שמונה.

לכן ההרשמה לסדנה שנפתחת היום עשויה להיסגר במהירות.

אם יש לך עניין להשתתף בסדנה, קרא את כל הפרטים בלחיצה כאן. ואל תדחה את ההרשמה שלך.


bottom of page