top of page

?תבונת עת התבונה בזמן קורונה - איך היו ימי הקורונה שלך


הסבב הזה של הקורונה מתקרב להיות מאחורינו. הגיע הזמן לסכם אותו... להחליף חוויות ודעות... ולהתארגן לקראת הסבב או הגל הבא.

אתחיל בכך שאספר לכם מה עשה הסבב הזה לי.

ימי הקורונה שלי יזכרו כימים פוריים ונעימים למדי. לא היו לי עיסוקים והתחייבויות חיצוניות. לא היו לי "דדליינים" המכניסים ללחץ. לא הייתי צריך לקבל החלטות קשות, ומנוחתי לא הופרעה על ידי ביקורים לא רצויים.

העולם עצר מלכת וזו הייתה עבורי הזדמנות להסתכל פנימה, ליהנות ממצב שבו אני יכול להיות עם עצמי, להכיר את עצמי, ואת מה ומי שבאמת יקרים לי בחיים.

ובעיצומו של סגר הקורונה גם יזמתי וביצעתי טיול התבודדות במדבר. 3 ימים של הליכה ברגל לאורך קטע שביל ישראל 'הר הנגב'....





זו הייתה עבורי גם תקופה יצירתית ופורייה . קראתי המון וכתבתי המון והכנתי דברים לקראת תנופה חדשה של קידום הפרויקט המשותף לכולנו – קהילת עת התבונה.

בנוסף לפוסטים שהפקתי, כתבתי פרק חדש לספר עת התבונה – הגיל החדש של האדם, על תבונת עת התבונה בזמן קורונה ואני מתכוון לצרף אותו לספר במהדורה החדשה והמעודכנת שתודפס בשבועות הקרובים.

שכללתי את חומרי הסדנה. ואני מתכוון לחדש את הסדנאות עת התבונה – סדנת ההגשמה במתכונת חדשה, מיד לאחר שהדברים קצת יתייצבו, כך אני מקווה.

עשיתי גם עבודות בית וחידשתי את אתר עת התבונה.

בקיצור שלל לא קטן.

אני מוצא שסיכום רפלקטיבי של מה שעברנו במשבר הזה יכול, לחזק אותנו לקראת המשברים הבאים. לכן, אני מעודד גם אתכם לכתוב, דבר ראשון לעצמכם, ואח"כ גם לנו, איך עברה עליכם תקופת הקורונה הראשונה.

אשמח אם תפרסמו את חוויותיכם ודעתכם באתרי קהילת עת התבונה בוואטסאפ ובפייסבוק.

ובהזדמנות זו אשמח גם אם תשלחו אלי במייל האישי את חוות דעתכם האם אתם מוצאים את אתר הבית המחודש של עת התבונה יותר נוח להתמצאות? האם הייתם רוצים או ממליצים שנוסיף עוד משהו לאתר? ובכלל, איזה שירותים או פעילויות חדשות הייתם רוצים שנוסיף? האם יש פעילויות שאתם הייתם מוכנים להוליך לטובת הקהילה?

בואו נתנער ונצא החוצה... לאופקים חדשים...

צבי לניר

bottom of page